Kvalitetsstyring
Kvalitetsstyring og løbende forbedringer i i2r
ISO 9001 standarden
i2r følger ISO 9001:2008 standarden med vores ”i2r-kvalitetssystem” som primært er tiltænkt ledelsen og sekundært i2r’s medarbejdere.
Kundefokus – vi er en del af kundens team
En i2r medarbejder opfatter sig som en del af kundens team. Derfor skal vi forstå kundens behov, møde kundens krav og stræbe efter at efterleve kundens forventninger
Lederskab og vedholdenhed i forhold til målet
Lederne i i2r skal skabe klarhed og fællesskab omkring mål og retning for virksomheden. De skal skabe og vedligeholde et rum, hvor medarbejderne er fuldt involverede i opnåelse af i2r’s mål og med til at skabe en attraktiv arbejdsplads.
Udvikling og involvering af medarbejdere
Medarbejderne er i2r. Deres udvikling og fulde involvering bidrager til i2r’s fælles værdigrundlag og kultur med tillid og engagement.
Ledelse gennem processer og data
Et ønsket resultat opnås mest effektivt når aktiviteter og relaterede ressourcer styres af veldefinerede forretningsprocesser baseret på fakta – og det vil sige input fra kunden og øvrige samarbejdspartnere.
Resultatorientering – baseret på analyser og fakta
Effektive beslutninger er baseret på analyser af data og information.
Læring, innovation og forbedringer
Løbende forbedringer af i2r’s performance baseret på læring og innovation er et permanent mål for i2r.
Samfundsansvar
i2r skal have en bevidst holdning til sin rolle i samfundet ud over den rolle, som ligger i organisationens daglige virke.
Udvikling af partnerskaber
i2r og dets leverandører, herunder underleverandører og samarbejdspartnere, er uafhængige, og gensidige fordelagtige forhold udvider mulighederne for at skabe værdi for kunden og partnerskabet.